Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000467NPCNezařazanoveřejný09.10.2011 - 15:2202.09.2013 - 19:27
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000467: Naučit NPC vyhýbat se místům které je zraňují.
Popis1, Zajistit aby pathfinding bral zraňující itemy (např. políčka ohnivé zdi) a NPC (např. Chapadla) jako neprůchodné pokud má NPC nízký stav životů.

2, Zajistit aby se NPC pohnulo z políčka které ho zraňuje, pokud má nízký stav životů nebo pokud už obdrželo celkové dmg za x% životů.
ZnačkyAI, NPC, Pathfinding
Přiložené soubory

- Závislosti
spojený s %id 0000469uzavřenýWhitey Kouzla a Modlitby Ohnivá koule - zablokovat pŕíkaz follow, naučit NPC reagovat na ni 
spojený s %id 0000496přiřazenýWhitey NPC Vypadá to že lze strážného zabít pomocí pastí - ošetřit 

-  Poznámky k problému
(0002701)
Talon (reportér)
12.01.2013 - 23:33

neprivede to pak ke zmatenemu utikani pres pulku mapy? taky by to chtelo zajistit podle AI aby neutikali hloupe npc
(0002981)
Galran (reportér)
16.08.2013 - 20:31

Mág vyšle kouzlo "roj", poodejde a počká dokud cíl nezemře. Tímhle způsobem dokázali dva mágové vysólovat celý dungeon, protože proti tomuto kouzlu se NPC nedokáže bránit.
(0002984)
Whitey (správce)
18.08.2013 - 15:56

Ok, mrknu co se s rojem dá dělat.
(0002985)
Whitey (správce)
18.08.2013 - 16:52

Úprava kouzla Roj (SummonSwarm):
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Plamenná koule (FlamingSphere)
- kouzlo zařazeno do IScary (únik před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP)

Úprava kouzla Ohnivá zeď:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)

Úprava kouzla Černá chapadela:
- úprava úniku před kouzlem, počínaje 0% při 50%HP, 100% při 0%HP (dosud 100% pod 1/3HP)
(0002986)
Whitey (správce)
18.08.2013 - 16:52

Po restartu lze testovat.
(0002988)
Galran (reportér)
19.08.2013 - 14:29

Úprava kouzla Roj (SummonSwarm):
- i u NPC záleží zda je ve warmódu (vyšší dmg)
     -> npc stále dostává plné dmg, i když není ve warmódu
(0002993)
Whitey (správce)
01.09.2013 - 11:06

Divné. Je otázka jestli a jak NPC warmód přepíná.
U NPC to raději upravím podle Combatanta (jestli mají protivníka).
(0002994)
Whitey (správce)
01.09.2013 - 11:32

Upraveno (SVN 1796), po restartu lze testovat.
(0002995)
Galran (reportér)
02.09.2013 - 13:44

Funguje správně. :)
(0002996)
Whitey (správce)
02.09.2013 - 19:27

Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
09.10.2011 - 15:22 Whitey Nový problém
09.10.2011 - 15:22 Whitey Značka přiřazena: AI
09.10.2011 - 15:22 Whitey Značka přiřazena: NPC
09.10.2011 - 15:23 Whitey Značka přiřazena: Pathfinding
09.10.2011 - 15:32 Whitey Vztah přidán spojený s %id 0000469
09.10.2011 - 17:11 Whitey Přiřazen => Whitey
09.10.2011 - 17:11 Whitey Stav nový => přiřazený
29.10.2011 - 17:31 Whitey Vztah přidán spojený s %id 0000496
12.01.2013 - 23:33 Talon Poznámka přidána: 0002701
16.08.2013 - 20:31 Galran Poznámka přidána: 0002981
18.08.2013 - 15:56 Whitey Poznámka přidána: 0002984
18.08.2013 - 16:52 Whitey Poznámka přidána: 0002985
18.08.2013 - 16:52 Whitey Poznámka přidána: 0002986
18.08.2013 - 16:52 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
19.08.2013 - 14:29 Galran Poznámka přidána: 0002988
01.09.2013 - 11:06 Whitey Poznámka přidána: 0002993
01.09.2013 - 11:06 Whitey Stav čeká na testy => reakce
01.09.2013 - 11:32 Whitey Poznámka přidána: 0002994
01.09.2013 - 11:32 Whitey Stav reakce => přiřazený
01.09.2013 - 11:32 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
02.09.2013 - 13:44 Galran Poznámka přidána: 0002995
02.09.2013 - 19:27 Whitey Poznámka přidána: 0002996
02.09.2013 - 19:27 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
02.09.2013 - 19:27 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker