Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000842BetatestChybyveřejný02.04.2012 - 17:3009.04.2012 - 09:58
ReportérElizabeth 
PřiřazenMarina 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000842: Zlaté truhly (pro lockpickery) se po vypáčení automaticky nezamknout
PopisZlaté truhly s pokladem od kterých není klíč a které lze otevřít pouze pomocí paklíče zůstavají po otevření odemčené dokud je GM ručně neuzamkne - viz truhla u fénixe nebo na konci skřetů (v dungu s toxickýma pastma) - souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad
Další informaceLathia k tomu píše - nejspis po restartu mizí zamky (tedy ze se nejspis neserializuji zamky)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001563)
Stig (správce)
02.04.2012 - 17:56

Jen poznámka: zlatá truhla je pravděpodobně standartní RestoreContainer se změněným ItemID (grafikou).. Možná to způsobuje "neobnovení" pokladu?
(0001581)
Geo (správce)
04.04.2012 - 11:27

Předměty "Zlatá truhla" byly původně určeny k ručnímu spawnování (dokonce u nich je i cedule s informací, kdy naposledy byla doplněna).

Požádám na interním fóru GMka, aby je předělaly na obnovitelné truhly, do kterých lze případně ručně přihodit nějakou zvláštnost.
(0001582)
Stig (správce)
04.04.2012 - 12:57
upraveno: 04.04.2012 - 12:58

Aha, tak u techto zlatych truhel je to v poradku, ja vychazel z toho, ze "souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad" - takze pokud je to truhla na "rucni poklad", tak se tam samozrejme ani nic obnovovat samo nema. :)

Nicmene to je jen na okraj, problem zamku to neresi.. :(

(0001590)
Geo (správce)
05.04.2012 - 13:35

U ručních truhel byla zapracována vlastnost, která truhly po restartu schová, pokud už v nich nic není.

U automatických truhel opraveno znovuzamykání.

Předáno Marině, aby prošla dungy a automatické truhly opravila (zamkla je a nastavila optimální obtížnost)
(0001620)
Marina (reportér)
09.04.2012 - 09:58

Takove truhly prakticky neexistuji. Bylo jich jen opravdove minimum.

Ted je potreba obecne vyresit ty poklady v dungeonech, takze zakladam novy issue, ktery se bude tykat primo vytvareni pokladu.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
02.04.2012 - 17:30 Elizabeth Nový problém
02.04.2012 - 17:56 Stig Poznámka přidána: 0001563
04.04.2012 - 11:27 Geo Poznámka přidána: 0001581
04.04.2012 - 12:57 Stig Poznámka přidána: 0001582
04.04.2012 - 12:58 Stig Poznámka upravena: 0001582 Zobrazit revize
05.04.2012 - 08:56 Geo Přiřazen => Geo
05.04.2012 - 08:56 Geo Stav nový => přiřazený
05.04.2012 - 13:34 Geo Přiřazen Geo => Marina
05.04.2012 - 13:35 Geo Poznámka přidána: 0001590
09.04.2012 - 09:58 Marina Poznámka přidána: 0001620
09.04.2012 - 09:58 Marina Stav přiřazený => uzavřený
09.04.2012 - 09:58 Marina Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker