Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 19.09.2024 - 03:54 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||
0000842 | Betatest | Chyby | veřejný | 02.04.2012 - 17:30 | 09.04.2012 - 09:58 | ||||
Reportér | Elizabeth | ||||||||
Přiřazen | Marina | ||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | vždy | ||||
Stav | uzavřený | Řešení | vyřešený | ||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||
Shrnutí | 0000842: Zlaté truhly (pro lockpickery) se po vypáčení automaticky nezamknout | ||||||||
Popis | Zlaté truhly s pokladem od kterých není klíč a které lze otevřít pouze pomocí paklíče zůstavají po otevření odemčené dokud je GM ručně neuzamkne - viz truhla u fénixe nebo na konci skřetů (v dungu s toxickýma pastma) - souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad | ||||||||
Další informace | Lathia k tomu píše - nejspis po restartu mizí zamky (tedy ze se nejspis neserializuji zamky) | ||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||
Přiložené soubory | |||||||||
Poznámky k problému | |
(0001563) Stig (správce) 02.04.2012 - 17:56 |
Jen poznámka: zlatá truhla je pravděpodobně standartní RestoreContainer se změněným ItemID (grafikou).. Možná to způsobuje "neobnovení" pokladu? |
(0001581) Geo (správce) 04.04.2012 - 11:27 |
Předměty "Zlatá truhla" byly původně určeny k ručnímu spawnování (dokonce u nich je i cedule s informací, kdy naposledy byla doplněna). Požádám na interním fóru GMka, aby je předělaly na obnovitelné truhly, do kterých lze případně ručně přihodit nějakou zvláštnost. |
(0001582) Stig (správce) 04.04.2012 - 12:57 upraveno: 04.04.2012 - 12:58 |
Aha, tak u techto zlatych truhel je to v poradku, ja vychazel z toho, ze "souvisi s tím i to, že se v nich neobnovuje poklad" - takze pokud je to truhla na "rucni poklad", tak se tam samozrejme ani nic obnovovat samo nema. :) Nicmene to je jen na okraj, problem zamku to neresi.. :( |
(0001590) Geo (správce) 05.04.2012 - 13:35 |
U ručních truhel byla zapracována vlastnost, která truhly po restartu schová, pokud už v nich nic není. U automatických truhel opraveno znovuzamykání. Předáno Marině, aby prošla dungy a automatické truhly opravila (zamkla je a nastavila optimální obtížnost) |
(0001620) Marina (reportér) 09.04.2012 - 09:58 |
Takove truhly prakticky neexistuji. Bylo jich jen opravdove minimum. Ted je potreba obecne vyresit ty poklady v dungeonech, takze zakladam novy issue, ktery se bude tykat primo vytvareni pokladu. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
02.04.2012 - 17:30 | Elizabeth | Nový problém | |
02.04.2012 - 17:56 | Stig | Poznámka přidána: 0001563 | |
04.04.2012 - 11:27 | Geo | Poznámka přidána: 0001581 | |
04.04.2012 - 12:57 | Stig | Poznámka přidána: 0001582 | |
04.04.2012 - 12:58 | Stig | Poznámka upravena: 0001582 | Zobrazit revize |
05.04.2012 - 08:56 | Geo | Přiřazen | => Geo |
05.04.2012 - 08:56 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
05.04.2012 - 13:34 | Geo | Přiřazen | Geo => Marina |
05.04.2012 - 13:35 | Geo | Poznámka přidána: 0001590 | |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Poznámka přidána: 0001620 | |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Stav | přiřazený => uzavřený |
09.04.2012 - 09:58 | Marina | Řešení | otevřený => vyřešený |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |