Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000418OstatníNezařazenoveřejný17.09.2011 - 00:0329.05.2012 - 09:33
ReportérStig 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostblokujícíReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000418: Mapy pokladů
PopisLokace truhly z mapy pokladů neodpovídá nastavení ze seznamu lokací. Lokace vytvořené truhly není z množiny lokací pro danou úroveň mapy.

Při nastavování hlídačů se do seznamu samy od sebe "množí" daná NPC po každém stisku potrvzujícím nastavení. Není možné efektivně nastavit počty vytvořených hlídačů (ve smyslu Typ 1: Množství x až y).
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0000927)
Geo (správce)
24.01.2012 - 06:31

Přepracováno, chyby odstraněny.
(0001423)
Geo (správce)
08.03.2012 - 12:24

Dlouhodobě žádná odezva, uzavírám jako vyřešené.
(0001444)
sarja (reportér)
11.03.2012 - 16:39

NPC ze spawneru zacnou spawnovat pri zahajeni kopani, ale jakmile se kopac hybne truhla zmizi a s ni i spawner. Da se kopat odznovu. Bylo by lepsi kdyby NPC spawnovali az po vykopani truhly.
Mapa co jsme dostali od stiga byla nakonec pod stromem, pri lusteni jsem mel pocit ze tam strom nebyl ale druhy den uz ano .. napadlo me jestli se mezitim nedelal patch se zmenou mapy (a stromu).
(0001822)
Geo (správce)
14.05.2012 - 08:18

Upravím, aby truhla nezmizela a dalo se v kopání pokračovat.
(0001825)
Geo (správce)
14.05.2012 - 10:39

Bude po restartu:
- v případě, že je přerušeno kopání, truhla je pouze schována, aby nešla vybrat (vidí ji pouze GM). V kopání lze následně pokračovat.
(0001883)
Geo (správce)
28.05.2012 - 10:32

Prosím, prosím, smutně koukám... najde se GM, které to otestuje?
(0001893)
Stig (správce)
28.05.2012 - 16:26

Truhla se spravne schovava pri preruseni kopani. Monstra se objevuji pri kazdem zahajeni kopani znovu (v okamziku zahajeni kopani). Pokud tedy kopu jednu truhlu celkem natrikrat, tak se monstra spawnuji celkem trikrat.
Testovano s mapou lvl 5.
(0001896)
Geo (správce)
28.05.2012 - 20:01

Je tam nějaká pravděpodobnost, ale v principu je to správně, tedy pokud lze kopání pokladu postupně dokončit.
BTW, těch kopnutí je celkem 20, tzn. ta pravděpodobnost asi funguje, 3:20 je ok, myslím...
(0001899)
Stig (správce)
28.05.2012 - 20:41

Jestli je to zamer, tak nemam dalsich vyhrad, vypada to fajnove.. :)
Jen si myslim, ze hraci kvuli tem opakovanym spawnum budou brecet. :D
(0001900)
Geo (správce)
28.05.2012 - 21:13

Krev, pot a slzy, tak to má být. Život není holubník a MW místo, kde pečení holubi lítají do úst... Tedy ne, že by to nešlo naskriptovat, stačí říct, ale... Dmg takového kouzla by nestála za to... :)

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
17.09.2011 - 00:03 Stig Nový problém
06.10.2011 - 22:48 Stig Poznámka přidána: 0000483
06.10.2011 - 22:49 Stig Poznámka smazána: 0000483
09.10.2011 - 01:56 Geo Kategorie Nezařazano => Nezařazeno
23.12.2011 - 12:27 Geo Přiřazen => Geo
23.12.2011 - 12:27 Geo Stav nový => přiřazený
24.01.2012 - 06:31 Geo Poznámka přidána: 0000927
24.01.2012 - 06:31 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
08.03.2012 - 12:24 Geo Poznámka přidána: 0001423
08.03.2012 - 12:24 Geo Stav čeká na testy => uzavřený
08.03.2012 - 12:24 Geo Řešení otevřený => vyřešený
11.03.2012 - 16:34 Emp Stav uzavřený => nový
11.03.2012 - 16:39 sarja Poznámka přidána: 0001444
25.03.2012 - 22:42 Stig Stav nový => přiřazený
25.03.2012 - 22:42 Stig Řešení vyřešený => znovuotevřený
14.05.2012 - 08:18 Geo Poznámka přidána: 0001822
14.05.2012 - 10:39 Geo Poznámka přidána: 0001825
14.05.2012 - 10:39 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
28.05.2012 - 10:32 Geo Poznámka přidána: 0001883
28.05.2012 - 16:26 Stig Poznámka přidána: 0001893
28.05.2012 - 20:01 Geo Poznámka přidána: 0001896
28.05.2012 - 20:41 Stig Poznámka přidána: 0001899
28.05.2012 - 21:13 Geo Poznámka přidána: 0001900
29.05.2012 - 09:33 Geo Stav čeká na testy => uzavřený
29.05.2012 - 09:33 Geo Řešení znovuotevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker